reklama

začiatok konca

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zaspatý deň, Zabitý sen, myšlienky zlé
V hlave zmätok, bolesť, strach.
Prajem si len posledné
Vzletieť a zmeniť sa v prach
Sedím tu... ale sám len tá bolesť klope
Tmavá miestnosť, slzy, nôž
Studený had skĺzol po ruke
Smrť objala ma ako žena
Je to víla pre mňa vyrobená.
Ja viem, nepatril som sem
Niečo vo mne divoko kričalo
No už prišiel ten deň
Vyhralo to... ono ma to zničilo.

Adam Schatz

Adam Schatz

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

neviem čo chcem a ani kam ďalej ale raz to zistím... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu